Vacunes: un engany més que centenari?

“UNA DOSIS DE REALIDAD.

Virus, Vacunas y Pandemias”

 

Un documentari en 6 dosis

 

UN VIATGE CAP A LA VERITAT

 

Aquest darrer cap de setmana es van estrenar a PÀMIES-VITAE (https://www.pamiesvitae.com/, Balaguer) les tres darreres dosis (les 4a, 5a i 6a) que constitueixen la segona part (les tres primeres dosis -1a, 2a i 3a- van ser estrenades al local de Plural-21 https://plural-21.org/, Barcelona, el cap de setmana 4-5 de març) d’aquest documentari PIONER AL MÓN: no en conec cap altre tan complet -6 apartats complementaris-, llarg -gairebé 7,5 hores en total-, solidari, didàctic, etc.

Les 6 dosis ja es poden veure gratuïtament (l’equip demana un suport econòmic voluntari) al seu Web https://unadosisderealidad.es/, i també a Odysee https://odysee.com/@UNADOSISDEREALIDAD:2

Qui s’atreveixi a veure’l sencer, trobarà elements (arguments, documents, testimonis, …) més que suficients per preguntar-se com és possible que s’hagi fet creure a la Humanitat el que oficialment s’afirma sobre les vacunes. I quina pot haver estat la seva motivació final.

BONA DIGESTIÓ!

1ª DOSIS   “LA TEORÍA DE LAS VACUNAS. Nada es lo que parece”  1:04:22

https://unadosisderealidad.es/primera-dosis-la-teoria/

https://odysee.com/@UNADOSISDEREALIDAD:2/UDR_CAP_1_LA_TEORIA:e?src=embed

2ª DOSIS  “¿SON NECESARIAS LAS VACUNAS? Entramos a casas de no-vacunados”  1:13:49

https://unadosisderealidad.es/segunda-dosis-son-necesarias/

https://odysee.com/@UNADOSISDEREALIDAD:2/segunada-dosis-son-necesarias:c?src=embed

3ª DOSIS:  “¿FUNCIONAN LAS VACUNAS? La historia no contada”  1:17:38

https://unadosisderealidad.es/tercera-dosis-funcionan/

https://odysee.com/@UNADOSISDEREALIDAD:2/tercera-dosis-funcionan:4?src=embe

4ª DOSIS:  “¿SON SEGURAS LAS VACUNAS? Qué contienen …”     1:25:15

https://unadosisderealidad.es/cuarta-dosis-son-seguras/

https://odysee.com/@UNADOSISDEREALIDAD:2/cuarta-dosis-son-seguras:0

5ª DOSIS:   “LAS CONSECUENCIAS. De lo que no se habla”   1:29:47

https://unadosisderealidad.es/quinta-dosis-las-consecuencias/

https://odysee.com/@UNADOSISDEREALIDAD:2/UDR_CAP_5_LAS-CONSECUENCIAS:e

6ª DOSIS:    “LA REALIDAD. Haciendo red”    59:57

https://unadosisderealidad.es/sexta-dosis-la-realidad/

https://odysee.com/@UNADOSISDEREALIDAD:2/UDR_CAP_6_LA_REALIDAD:f

L’equip: Abraham Navarro, Alícia Ninou, Adriana Pinilla, Paula Ninou i Belén Doménech

PRESENTACIÓN

Interessant l’entrevista de l’11/3/2023 sobre el documentari a Alícia i a Adriana feta pel biòleg Juan Zaragoza en el seu programa “Vivir con Salud” (des del minut 20 al 52):
https://eltorotv.com/programas/vivir-con-salud/vivir-con-salud-11-03-23-programa-completo-20230311

Barcelona (ciutat ocupada des del 1714; el castellà és la llengua de l’Estat ocupant), 13 de març del 2023

Lluís Botinas, investigador independent, president de Plural-21 lluis.botinas@plural-21.org e impulsor de LA GOTA CATALANA lluisbotinas@lagotacatalana.cat. Sobre salut, autor en particular del llibre publicat https://plural-21.org/desmontar-el-sida/desmontar-el-sida-libro-cauac, i del llibre molt més complet però no-publicat https://plural-21.org/desmontar-el-sida/el-vih-sida-es-una-ficcion. Sobre Catalunya, autor en particular del llibret “Conèixer els catalans d’abans de 1714. Una aproximació”-5a edició https://lagotacatalana.files.wordpress.com/2019/10/conc3a8ixer-els-catalans-dabans-de-1714-5a-edicic3b3.pdf

(NOTA: els tres es poden baixar gratuïtament)